23.6.05

Sellest tänasest pühast

Sebivad kõik. Otsivad grillimiseks kohta. Peab vist.
Ma ei ole nii kindel. Niikaua kui tegemist võidupühaga, pole mul tänase päeva vastu midagi. Aga vaat siis kui asi jaanilaupäevaks kisub... Siis läheks parem magaks veidi.
Miks? Alkoholi ma suuremat ei armasta, seltskonda ka mitte (kui see just täiuslik ei ole, mida harva loota), isegi praetud vorsti ja liha ei saa ma oma lemmikroogade hulka lugeda. Mis siis sellel jaanilaupäeval ikka pakkuda on?
Tõesti - mõnikord on lõke ilus. Eelmisel aastal näiteks olin imekauni lõkke juures. Ja mõnda aega nautisin seda õhtut väga. Rahulik oli.
Sama tänagi. Jalutasime metsas, sõime väga head liha. Võitlesime lõputu hulga sääskedega. Kuni tuli purupurjus seltskond "suhtlema" ja lõpetas meie peo.

Homme hommikul? Homme hommikul leiame maja kõrvalt kastitäie tühje õllepudeleid ja teise kastitäie sama tühje viinapudeleid. Mina neid tühjaks joonud ei ole.