12.5.06

Linnulauluhommik

Niigi on raske kevadeti hommikul ärgata. Ja teha seda veel tavalisest varem on palju hullem veel. Aga täna ajasin ennast siiski püsti, haarasin banaani kaasa ja läksin Nõmmele linnulaulu kuulama.
Hommik oli haruldaselt ilus. Ja kuigi mootorrattad möirgasid, rongid puhkisid ja koerad pahandasid suure hulga uniste linnuvaatlejate peale, oli tiivulisi omajagu palju kuulda ning mõnda isegi näha. Paar korda varem olen Tartus Raadi kalmistul sarnaseid imelisi hommikuid juba kogenud, aga ega mu vana pea ju midagi meelde ei jäta. Nõnda on metsvindi ja salu-lehelinnu laulud mul varsti jälle segamini nagu pudru ja kapsad. Aga seda toredam on iga kord see õppimine uuesti läbi teha.
Igal sellisel hommikul olen püüdnud endale vähemalt ühe linnu laulu mällu talletada. Seekord teen rohevindiga proovi. Ja kes laisk on ja raamatut otsida ei viitsi - siit leiab ilusasti need kõik meie aedade ja metsade laulikud koos piltide ja kirjeldustega kätte.
Aga mina ootan pikisilmi juba uut linnulauluhommikut.