2.9.04

Viie aasta tagused osa 1.

Kui 1999. aasta lõpul töökohta vahetasin, koostasin nimekirja oma lemmiknetikülgedest. Paber mul tänaseni alles. Otsustasin katsetada, milline link veel töötab - milline mitte.
Ameerika naljakaimad patendid on alles! Tõesti lõbus leiukoht, mida ma pole siis pea viis aastat külastanud.
Penpal.net - vana hea kirjasõbrasait eksisteerib endiselt! Üle elanud kõik kirjasõbrad.
Eesti variant, mis kunagi asus aadressil http://friend.eky.ee on aga ammu ajalugu. Diskreetne paik oli, vähenõudlik. Meeldis mulle. Mälestused... Aga Eestis peab kõik räige olema, muidu ei müü.
Viiest tollasest otsinguleheküljest on kõige tuntum muidugi Yahoo, mina olen ammu guugeldama hakanud. Infoseek guugeldab tänapäeval samuti. Pisut leheküljenime muutnud HotBot on alles. Metacrawler oli siis Go2Net - vana link toimib endiselt. Minu tollane lemmik ostingumootorite seas Savvysearch on nüüdseks Search.com Mitte enam see, mis siis...
Kui mina veel Hotmaili aktiivsemalt kasutasin, polnud ta rakuke Microsofti impeeriumist. Tõsi, mailiaadress on mul seal endiselt alles. Rohkem kui 6 aastat juba, ikka sama. Keegi võiks selle eest auhinna anda! ;) 5 aasta tagune link sellele lehele enam ei tööta.
Neti ja WWW värav töötavad endiselt. Issand, selles viimases pole ma aastaid käinud.
mail.ee on nüüd midagi muud, kui neil ammustel päevadel. Osa suurest impeeriumist seegi.

Rohkem praegu ei viitsi. Aga jätkan veel seda 1999. aasta netilehtede nimekirja läbiuurimist.