19.9.05

Koogid ja vesilikud

Mina ei suuda mõista, kuidas neid maitsvaid kooke tegelikult tehakse. Kus on rosinad ja muud nämmid asjad sees. Isegi kui olen osalenud mõne sellise tegemisel - ikka ei saa aru, mis moel nad nii maitsvad välja tulevad. Müstika.
Üldse mõtlen ma mõnikord, et ma olen selline tegelane, nagu see tüüp seal imetoredas telesarjas Jeeves & Wooster (mis meilgi video või DVD-na müügil), kes maast ja ilmast midagi ei teadnud ja hoolitses ainult oma kallite vesilike eest. Inglise keeles olid nood vesilikud newts. Tüüp läks alati härdaks, kui ta oma vesilikest rääkima hakkas. Eriti kole oli muidugi see, kui ta mõnda naisterahvasse armus. Mida noorte meestega ikka juhtub. Sest siis oskas ta ka muidugi üksnes vesilikest rääkida. Noh niimoodi andunult ikka.
Täiesti arusaadav dilemma minu jaoks. Mina tahaksin naiste seltskonnas nimelt jalgpallist rääkida. Sest kookidest ja realiteeditelevisioonist ma ju midagi ei taipa. Aga eks ma hoian oma suu ikka kinni.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ma arvan, et räägi igatahes.
Kõigest võib rääkida. Inimesed lihtsalt räägivad liiga vähe üksteisega, teineteisega. Eiteamiks?

19/9/05 21:16  

Postita kommentaar

<< Home