16.9.05

See on sügis

Eile töölt Balti jaama jalutades ma tundsin seda. Jah sealsamas Shnelli tiigi ääres partide vahel manööverdades see juhtus. Minu jaoks algas sügis. Vilisev tuul tõmbas läbi. Tegi nina märjaks. Sundis käsi rusikasse tõmbama.
Et siis nüüd pole tõesti enam pääsu. Pimedad ja külmad kuud on peaaegu käes. Ja läheb veel hiiglama kaua, enne kui tunneli lõpust valgust paistma hakkab. Aga pole midagi - see päev tuleb.

Aga muidu olen viimastel päevadel nautinud hea ajakirjanduse võlusid täpselt nii nagu seda tegema peab. Minu lemmikajaleht Guardian läks Inglismaal üle uuele formaadile ja sel puhul on tervelt kaks nädalat selle lehe digitaalversioon netis tasuta! Niisiis: mitte iga artikkel eraldi, vaid kõik koos täpselt nii nagu see lehes ilmub. Koos värviliste piltide, graafikute ja muu toredaga. Oi see on vahva vahva vahva! Kahjuks vaid 26. septembrini. Aga ikkagi.
Digi-Guardiani leiate siit. Ja kui pdf-olemas, siis voila! Jessus, kuidas ma armastan neid tüüpe seal Guardianis! Niigi on nende kodulehel iga päev kümnete lehekülgede kaupa väärt kraami tasuta lugeda. Ja nüüd siis ka selline võimalus.