27.9.05

Suvepäeval

No vaat milline tore suvepäev meil täna on. Kogu minu hiljutine vingumine oli ikka totaalselt enneaegne.
Eile õhtul sai mulle lõplikult selgeks see kurb tõsiasi, et Eesti telekanalite "hooaeg" on veel hullem kui suvine aeg - see periood aastast, millal telebosside arvates üldse pingutada vaja ei ole. Praegu pingutatakse mis jube, aga minu väärastunud maitset rahuldada ei õnnestu. Üritasin nimelt kolmandat korda vaadata seda ülimalt menukat "komöödiaseriaali" Ameerika koduperenaistest. Esimesel korral pidasin vastu pool tundi, eelmine kord poole sellest, sedapuhku ainult mõne minuti. Milles viga? Ma olen lihtsalt nii jubedalt rumal, et ma ei saa heast naljast aru. Totter on. Tuhat vabandust.

Ja veel... Kuulukse, et Kristiani kaev on jõudnud ühe Eesti suurema päevalehe veergudele. Kuna ma nimetatud väljaande fännide hulka ei kuulu, sain sellest alles nüüdsama suure hilinemisega teada. Siiski on imetore, et keegi märkab ja loeb neid siinseid kritseldusi. Selleks nad ju on.